Doprava a platba zboží
Cena zboží je uvedena v internetovém obchodě prodávajícího na adrese www.indcom.cz a v zaslaném emailu potvrzujícím objednané zboží.
Ceny nabízené v internetovém obchodě www.indcom.cz platí výhradně pro objednávky generované prostřednictvím tohoto internetového obchodu www.indcom.cz.
Všechny ceny uvedené v katalogu jsou ve formátu (cena bez DPH), přičemž DPH pro dané zboží činí 21%.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti ve výdejním skladu na adrese Pelhřimovská 11650, 396 01 Humpolec;
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně v CZK převodem na účet prodávajícího č. 107-170800297/0100, vedený u Komerční banky (dále jen „účet prodávajícího“); nebo bezhotovostně v EUR převodem na účet prodávajícího č. 107-9033860227/0100 vedený u Komerční banky (dále jen „účet prodávajícího“);
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému PayPal;
- bezhotovostně platební kartou;
- Na fakturách je uveden QR kód, který je možné naskenovat pomocí mobilního telefonu, a uhradit jej tak přímo pomocí mobilní aplikace banky. Nyní tento standard podporuje Raiffeisenbank, Komerční Banka, ČSOB, ERA, Air Bank, Česká spořitelna, Fio banka, ZUNO, Equa bank.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Tyto náklady jsou prodávajícím vyčísleny a kupující bude s nimi seznámen při realizaci a potvrzení objednávky. V případě bezhotovostní platby na účet prodávajícího, je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží před odeslání zboží prodávajícím. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
Dodací podmínky:
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území celé České republiky a Slovenské republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám. Pro dodání objednaného produktu využívá internetový obchod www.indcom.cz zavedené dopravce, expresní balíkovou službu PPL, Geis a DPD.
Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu. Standardní termín expedice je 1–2 pracovní dny od ověření objednávky, maximální termín expedice je do 5 pracovních dnů u zboží, které je na internetovém obchodu označeno „skladem“. Nedodržení termínu expedice dává kupujícímu právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat bezplatné storno jeho objednávky. Toto oznámení musí mít písemnou formu a musí být zasláno elektronickou poštou na adresu: obchod@indcom.cz.
Kupující mohou sledovat stav expedice na stránkách přepravce PPL, Geis a DPD.
Prodávající odesílá objednané zboží na adresu uvedenou v objednávce (registraci na internetovém obchodu).
Kupující je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Zjistí-li kupující neúplnost dodávky (počet balení), zjevné poškození obalů či produktů, je povinen tuto skutečnost neprodleně sdělit prodávajícímu anebo doručiteli zásilky.
Při zjištění rozdílu v množství a druhu předmětu plnění či jeho zjevném poškození je kupující povinen tuto vadu neprodleně reklamovat u prodávajícího, nejpozději však do 2 pracovních dnů od předání. Na pozdější reklamace tohoto typu nemusí prodávající brát zřetel.
Kupující je povinen při převzetí předmětu plnění, jeho prohlídce a následném uvedení do provozu provést rovněž kontrolu sériových čísel (pokud je výrobek označen sériovým číslem) předmětu plnění se záznamem uvedeným na přiloženém dokladu. Na zjištěný rozdíl je povinen upozornit prodávajícího, a to nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí předmětu plnění. Rozdílnost sériového čísla produktu a sériového čísla uvedeného v dodacím listě nebo na výdejce je důvodem pro odmítnutí reklamace.
Pokud kupující nepřevezme objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky akceptovaného prodávajícím, zavazuje se uhradit náklady na přepravu tohoto zboží v plné výši, včetně nákladů na balné, a to do 14 dní od obdržení pokynů k platbě.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.